Často kladené otázky - FAQ

Užitečné informace o klientském portálu
Aktivace účtu
OTÁZKA: Kdo se může zaregistrovat do Klientského portálu Partners?
ODPOVĚĎ: V této chvíli je Klientský portál Partners přístupný pouze pro klienty společnosti Partners.
OTÁZKA: Nejsem klient Partners, ale přesto bych chtěl získat přístup do Klientského portálu. Co s tím?
ODPOVĚĎ: Rádi Vás přivítáme mezi klienty Partners – zavolejte nám na naši bezplatnou linku 800 63 63 63 a domluvte si schůzku s finančním poradcem. Jakmile se stanete klientem Partners, získáte automaticky i přístup do Klientského portálu.
OTÁZKA: Jsem klient Partners – jak můžu získat přístup do Klientského portálu?
ODPOVĚĎ Pokud již jste naším klientem a máte v našem systému zadány korektní údaje (rodné číslo a číslo mobilního telefonu), stačí zadat do Aktivačního formuláře Vaše rodné číslo – následně Vám na Váš mobilní telefon přijde SMS kód, který zadáte do formuláře. Pomocí tohoto SMS kódu ověříme, že jste skutečně tou správnou osobou, které můžeme dát přístup do Klientského portálu. Upozorňujeme, že platnost SMS kódu je 1 hodina – poté je SMS kód neplatný a musíte si zažádat o nový. Společně s aktivačním kódem zadáte do formuláře svoji emailovou adresu a heslo. Zadaná emailová adresu bude použita jako Vaše přihlašovací jméno. Emailová adresa musí být unikátní, tzn. žádný jiný uživatel ji již nepoužívá. Na emailovou adresu Vám přijde email, ve kterém kliknete na potvrzovací odkaz. Tím ověříme, že emailová adresa patří skutečně Vám. Poté se můžete se svými příhlašovacími údaji přihlásit do Klientského portálu.

Pokud jste se právě stali klientem Partners, je situace ještě o něco jednodušší – Váš aktivační kód najdete ve Finančním plánu, který Vám předá Váš poradce. Nemusíte si tak zasílat SMS kód na Váš mobilní telefon. Jednoduše zadáte kód z Finančního plánu do formuláře a pokračujete podle výše uvedeného postupu. Upozorňujeme, že platnost aktivačního kódu z Finančního plánu je 1 měsíc od vygenerování finančního plánu – poté je aktivační kód neplatný a musíte si zažádat o nový SMS kód.
OTÁZKA Zadal jsem do aktivačního formuláře své rodné číslo, ale nepřišla mi žádná SMS.
ODPOVĚĎ V tom případě buďto nejste naším klientem, anebo nemáte v našem systému zadáno korektní rodné číslo anebo číslo mobilního telefonu. Kontaktujte svého poradce, který Vám po ověření Vaší totožnosti, zadá do systému správné údaje. Poté si budete moci aktivovat svůj přístup. Pokud ani to nepomůže, může to znamenat, že máte například nestandardní rodné číslo – v tom případě kontaktujte svého poradce – společně s administrátory Vám přístup zaktivujeme manuálně.
OTÁZKA Zadal jsem své rodné číslo, ale při aktivaci vidím informaci, že jsem překročil nějaký limit. Co se děje?
ODPOVĚĎ Pravděpodobně zkoušíte zadat rodné číslo opakovaně mnohokrát po sobě. Z bezpečnostních důvodů je vícenásobné zkoušení zadání rodného čísla omezeno. Dejte si na chvíli pauzu a zkuste to později.
OTÁZKA Jsem klientem Partners, ale bohužel už nevím, kdo je můj finanční poradce.
ODPOVĚĎ Kontaktujte prosím naši bezplatnou klientskou linku 800 63 63 63, kde Vám naši operátoři rádi pomohou najít Vašeho finančního poradce.
OTÁZKA Jsem klientem Partners, ale vypadá to, že můj finanční poradce již nepracuje v Partners.
ODPOVĚĎ Kontaktujte prosím naši bezplatnou klientskou linku 800 63 63 63, kde Vám naši operátoři rádi pomohou s přidělením nového finančního poradce.
OTÁZKA Můžu do Klientského portálu umožnit přístup i svému životnímu partnerovi/partnerce, se kterým/kterou řeším společné finance?
ODPOVĚĎ Ano, přístup do Klientského portálu si může zaktivovat každá osoba, která byla uvedena do finanční analýzy při Vaší schůzce s finančním poradcem. Po aktivaci této osoby ji musíte pozvat do své “Domácnosti”, aby i tato osoba měla přístup k Vašim datům a naopak.
OTÁZKA Zaktivoval jsem si účet, ale nyní již nechci online Klientský portál využívat.
ODPOVĚĎ V Klientském portálu v sekci Profil můžete deaktivovat svůj přístup do Klientského portálu. Deaktivací Vaše data nebudou nadále viditelná v online Klientském portálu a data, která jste si sám do Klientského portálu vložil, budou automaticky smazána. I přes deaktivaci přístupu do Klientského portálu samozřejmě stále zůstáváte klientem Partners.
Přihlášení
OTÁZKA Úspěšně jsem si zaktivoval svůj přístup, ale nemůžu se přihlásit.
ODPOVĚĎ Pravděpodobně jste zapomněl své heslo. Využijte prosím funkci Zapomenuté heslo.
OTÁZKA Zapomněl jsem nejen heslo, ale také své přihlašovací jméno.
ODPOVĚĎ Přihlašovací jméno je totožné s emailovou adresou, kterou jste zadal při aktivaci účtu. Pokud jste později emailovou adresu změnil, je přihlašovací jméno totožné s novou emailovou adresou.
Po přihlášení
OTÁZKA Přihlásil jsem se úspěšně do Klientského portálu, ale vidím v něm pouze své smlouvy, nikoliv smlouvy svého životního partnera/partnerky. Proč?
ODPOVĚĎ Zákon o ochraně osobních údajů nám bohužel neumožňuje, abyste po aktivaci viděli ihned všechna data všech osob ve Vaší domácnosti. Po aktivaci tak uvidíte pouze svá vlastní data. Dle zákona o ochraně osobních údajů je nutné, aby si přístup do klientského portálu zaktivoval i Váš životní partner. Poté, co budete mít do portálu přístup oba, můžete si navzájem v sekci Profil pomocí pozvání do “Domácnosti” navzájem zpřístupnit Vaše data, a tak sledovat údaje o celé domácnosti.
OTÁZKA Přihlásil jsem se úspěšně do Klientského portálu, ale vidím v něm nesprávné údaje.
ODPOVĚĎ Údaje zobrazované v Klientském portálu vycházejí z dat, která jste uvedl při Vašich schůzkách s Vaším finančním poradcem. Pokud se některé údaje v průběhu času změnily, anebo jsou některé údaje podle Vás nesprávné, kontaktujte svého poradce, který zajistí, aby údaje v systému byly aktualizovány. Upozorňujeme, že poradce může spravovat pouze data, která byla zadána do interního systému Partners, nikoliv data, která jste si zadal do Klientského portálu sám (např. osobní finanční bilanci, vlastní smlouvy, apod.).
OTÁZKA Přihlásil jsem se úspěšně do Klientského portálu, ale některé funkcionality mi nejsou úplně jasné. Může mi někdo poradit?
ODPOVĚĎ V Klientském portálu najdete v sekci Profil manuál, ve kterém jsou stručně a přehledně popsány veškeré funkcionality Klientského portálu. Věříme, že po prostudování manuálu Vám budou veškeré funkcionality osvětleny. Pokud Vám ani manuál nepomůže, pošlete nám přes Kontaktní centrum podnět na doplnění manuálu. Bohužel však není v našich silách individuální pomoc s ovládáním Klientského portálu.
OTÁZKA Některá část Klientského portálu nefunguje, můžu někomu nahlásit technický problém?
ODPOVĚĎ Ano, pošlete nám přes Kontaktní centrum podnět na doplnění manuálu. Budeme rádi i za zpětnou vazbu, která nám pomůže systém průběžně vylepšovat k Vaší spokojenosti.
Obecné
OTÁZKA Jak je zajištěna bezpečnost mých dat?
ODPOVĚĎ Klientský portál využívá šifrovaného přenosu dat a i samotná data jsou na serveru šifrována. Úroveň zabezpečení je na podobné úrovni jako zabezpečení velkých bankovních systémů. Je tak zajištěno, že Vaše data jsou vždy v maximálním bezpečí.
OTÁZKA Jak je zajištěno soukromí mých dat?
ODPOVĚĎ Přístup k údajům, které jsou zobrazovány z interního systému Partners a k údajům, které si do portálu vložíte Vy sami, máte ve vychozím stavu pouze Vy sám. Pomocí tzv. “Domácnosti” v Profilu můžete k Vašim datům umožnit přístup i dalším osobám – např. Vašemu životnímu partnerovi / partnerce – můžete tak sledovat Váš finanční život jako společná domácnost.