Klientský portál

800 63 63 63
info@partners.cz

Klientský portál

Často kladené otázky - FAQ

Užitečné informace o klientském portálu

Aktivace účtu


Otázka:

Kdo se může zaregistrovat do Klientského portálu Partners?

Odpověď:
V této chvíli je Klientský portál Partners přístupný pouze pro klienty společnosti Partners.

Otázka:

Nejsem klient Partners, ale přesto bych chtěl získat přístup do Klientského portálu. Co s tím?

Odpověď:
Rádi Vás přivítáme mezi klienty Partners – zavolejte nám na naši bezplatnou linku 800 63 63 63 a domluvte si schůzku s finančním poradcem. Jakmile se stanete klientem Partners, získáte automaticky i přístup do Klientského portálu.

Otázka:

Jsem klient Partners – jak můžu získat přístup do Klientského portálu?

Odpověď:
Pokud již jste naším klientem a máte v našem systému zadány korektní údaje (rodné číslo a číslo mobilního telefonu), stačí zadat do Aktivačního formuláře Vaše rodné číslo – následně Vám na Váš mobilní telefon přijde SMS kód, který zadáte do formuláře. Pomocí tohoto SMS kódu ověříme, že jste skutečně tou správnou osobou, které můžeme dát přístup do Klientského portálu. Upozorňujeme, že platnost SMS kódu je 10 minut – poté je SMS kód neplatný a musíte si zažádat o nový. Společně s aktivačním kódem zadáte do formuláře svoji emailovou adresu a heslo. Zadaná emailová adresu bude použita jako Vaše přihlašovací jméno. Emailová adresa musí být unikátní, tzn. žádný jiný uživatel ji již nepoužívá. Na emailovou adresu Vám přijde email, ve kterém kliknete na potvrzovací odkaz. Tím ověříme, že emailová adresa patří skutečně Vám. Poté se můžete se svými příhlašovacími údaji přihlásit do Klientského portálu.

Pokud jste se právě stali klientem Partners, je situace ještě o něco jednodušší – Vaše přihlašovací údaje najdete ve Finančním plánu, který Vám předá Váš poradce. Nemusíte si nijak aktivovat účet, stačí se jen přihlásit a při prvním přihlášení si nastavit nové heslo.

Otázka:

Zadal jsem do aktivačního formuláře své rodné číslo, ale nepřišla mi žádná SMS.

Odpověď:
V tom případě buďto nejste naším klientem, anebo nemáte v našem systému zadáno korektní rodné číslo anebo číslo mobilního telefonu. Kontaktujte svého poradce, který Vám po ověření Vaší totožnosti, zadá do systému správné údaje. Poté si budete moci aktivovat svůj přístup. Pokud ani to nepomůže, může to znamenat, že máte například nestandardní rodné číslo – v tom případě kontaktujte svého poradce – společně s administrátory Vám přístup zaktivujeme manuálně.

Otázka:

Zadal jsem své rodné číslo, ale při aktivaci vidím informaci, že jsem překročil nějaký limit. Co se děje?

Odpověď:
Pravděpodobně zkoušíte zadat rodné číslo opakovaně mnohokrát po sobě. Z bezpečnostních důvodů je vícenásobné zkoušení zadání rodného čísla omezeno. Dejte si na chvíli pauzu a zkuste to později.

Otázka:

Jsem klientem Partners, ale bohužel už nevím, kdo je můj finanční poradce.

Odpověď:
Kontaktujte prosím naši bezplatnou klientskou linku 800 63 63 63, kde Vám naši operátoři rádi pomohou najít Vašeho finančního poradce.

Otázka:

Jsem klientem Partners, ale vypadá to, že můj finanční poradce již nepracuje v Partners.

Odpověď:
Kontaktujte prosím naši bezplatnou klientskou linku 800 63 63 63, kde Vám naši operátoři rádi pomohou s přidělením nového finančního poradce.

Otázka:

Zaktivoval jsem si účet, ale nyní již nechci online Klientský portál využívat.

Odpověď:
Napište nám e-mail na adresu mojepartners@partners.cz a my vám účet deaktivujeme. Deaktivací Vaše data nebudou nadále viditelná v online Klientském portálu a data, která jste si sám do Klientského portálu vložil, budou automaticky smazána. I přes deaktivaci přístupu do Klientského portálu samozřejmě stále zůstáváte klientem Partners.

Přihlášení


Otázka:

Úspěšně jsem si zaktivoval svůj přístup, ale nemůžu se přihlásit.

Odpověď:
Pravděpodobně jste zapomněl své heslo. Využijte prosím funkci Zapomenuté heslo.

Otázka:

Zapomněl jsem nejen heslo, ale také své přihlašovací jméno.

Odpověď:
Přihlašovací jméno je totožné s emailovou adresou, kterou jste zadal při aktivaci účtu. Pokud jste později emailovou adresu změnil, je přihlašovací jméno totožné s novou emailovou adresou.

Po přihlášení


Otázka:

Přihlásil jsem se úspěšně do Klientského portálu, ale vidím v něm pouze své smlouvy, nikoliv smlouvy svého životního partnera/partnerky. Proč?

Odpověď:
Zákon o ochraně osobních údajů nám bohužel neumožňuje, abyste po aktivaci viděli ihned všechna data všech osob ve Vaší domácnosti. Po aktivaci tak uvidíte pouze svá vlastní data. Dle zákona o ochraně osobních údajů je nutné, aby si přístup do klientského portálu zaktivoval i Váš životní partner. Poté, co budete mít do portálu přístup oba, můžete si v sekci "Nastavení > Sdílení" zpřístupnit navzájem Vaše data.

Otázka:

Přihlásil jsem se úspěšně do Klientského portálu, ale vidím v něm nesprávné údaje.

Odpověď:
Údaje zobrazované v Klientském portálu vycházejí z dat, která jste uvedl při Vašich schůzkách s Vaším finančním poradcem. Pokud se některé údaje v průběhu času změnily, anebo jsou některé údaje podle Vás nesprávné, kontaktujte svého poradce, který zajistí, aby údaje v systému byly aktualizovány. Upozorňujeme, že poradce může spravovat pouze data, která byla zadána do interního systému Partners, nikoliv data, která jste si zadal do Klientského portálu sám (např. osobní finanční bilanci, vlastní smlouvy, apod.).

Otázka:

Přihlásil jsem se úspěšně do Klientského portálu, ale některé funkcionality mi nejsou úplně jasné. Může mi někdo poradit?

Odpověď:
V Klientském portálu najdete v sekci Profil manuál, ve kterém jsou stručně a přehledně popsány veškeré funkcionality Klientského portálu. Věříme, že po prostudování manuálu Vám budou veškeré funkcionality osvětleny. Pokud Vám ani manuál nepomůže, pošlete nám přes Kontaktní centrum podnět na doplnění manuálu. Bohužel však není v našich silách individuální pomoc s ovládáním Klientského portálu.

Otázka:

Některá část Klientského portálu nefunguje, můžu někomu nahlásit technický problém?

Odpověď:
Ano, pošlete nám přes Kontaktní centrum podnět na doplnění manuálu. Budeme rádi i za zpětnou vazbu, která nám pomůže systém průběžně vylepšovat k Vaší spokojenosti.

Obecné


Otázka:

Jak je zajištěno soukromí mých dat?

Odpověď:
Přístup k údajům, které jsou zobrazovány z interního systému Partners a k údajům, které si do portálu vložíte Vy sami, máte ve vychozím stavu pouze Vy sám. Pomocí tzv. “Sdílení” v sekci "Nastavení > Sdílení" můžete k Vašim datům umožnit přístup i dalším osobám – např. Vašemu životnímu partnerovi / partnerce – můžete tak sledovat Váš finanční život společně.